۴ پاسخ

هفته پایین خطر داره هفتت بالاست ختم بارداری میدن ولی باید حتما بری دکتر

من موقع پسرم سونو ۳۵ هفته ک رفتم آب دور بچه کم بود عددش ۳ بود همون شب بستری شدم اورژانسی سزارین کردن

خیلی خطرناکه دیگه نمیتونه نفس بکشه ختم بارداری میدن اگه نتونی جبرانش کنی

بستری میکنن

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان دلوین 🪽❤ مامان دلوین 🪽❤ ۲ ماهگی
مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی
مامان رادوین و رایمن مامان رادوین و رایمن ۱۱ ماهگی