خانما تو این هفته چه علائمی دارید ؟!

۸ پاسخ

من بی اشتها،سنگینی معده،خواب آلودگی

ممنون همچنین برای شما

اره واقعا برای من زده ۱۶مهر

بله رفتم توی ۶هفتع ۵روز رفتم خداروشکر قلبش تشکیل شده بود

ببخشید شما سینه هاتون تغیر رنگ دادن یا اینکه سفت شده باشن برای من ک تغیری نکردع

من خستگی رو هم ندارم همش فکرای بد به ذهنم میرسع

من حالت تهوع دارم از همه غذاها متنفر شدم

من ۸هفته دو روز هیچ گونه علایمی ندارم و سردر گمم

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۵ ماهگی
مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 ۲ ماهگی
مامان نوراسادات🌸 مامان نوراسادات🌸 ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری