من حالت تهوع ولی بالا نمیارم
بیزاری از غذا حس بویایی شدید 😮💨 زیرشکمم جای رحم دست میکشم یکم باد کرده درد خفیف هم داره
اخی
من هفته ی هشت علائم خاصی نداشتم
فقط یکم شکمم تیر میکشید میگفتن چون رحم داره بزرگ میشه
و صبحا حالت تهوع داشتم خیلییی کم
اشتهامم کم شده بود
من امروز هیچ علائمی نداشتم طبیعیه؟
کمر درد پا درد سینه هام ک کلا از اول بزرگ شدن و درد میکنن بعضی وقنهام دل درد
حالت تهوع و بالا آوردن
درد کمر و رحم
خوابآلودگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.