خانمای هفته ۸،چه علائمی دارید؟

۵ پاسخ

من حالت تهوع ولی بالا نمیارم
بیزاری از غذا حس بویایی شدید 😮‍💨 زیرشکمم جای رحم دست میکشم یکم باد کرده درد خفیف هم داره

اخی
من هفته ی هشت علائم خاصی نداشتم
فقط یکم شکمم تیر میکشید میگفتن چون رحم داره بزرگ میشه
و صبحا حالت تهوع داشتم خیلییی کم
اشتهامم کم شده بود

من امروز هیچ علائمی نداشتم طبیعیه؟

کمر درد پا درد سینه هام ک کلا از اول بزرگ شدن و درد میکنن بعضی وقنهام دل درد

حالت تهوع و بالا آوردن
درد کمر و رحم
خواب‌آلودگی

سوال های مرتبط

مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سیزدهم بارداری
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان کسوکارمم😍💙 مامان کسوکارمم😍💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۵ ماهگی
مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 ۲ ماهگی
مامان نوراسادات🌸 مامان نوراسادات🌸 ۲ ماهگی