خانمای ۷ هفته حالتون چطوره؟چه علائمی دارید؟

۵ پاسخ

منم معده درد دارم و خسته ام همش

فقط گاهی درد های پریودی و کمی معده درد و تهوع خیلییییی کم در حدی که فقط اب دهنمو قورت میدم

من گاهی دردای پریودی دارم
و ترشح
گاهی هم معده درد

کمر درد دارم

من رفتم تو ۹هفته تهوعم روز به روز داره بدتر میش از ۶هفته شروع شد امروز دیگ تا مرز جنون رفتم ناچار نصف دمیترون خوردم اونم ادمو میترسونن میگن سه ماه اول ضرر داره دکترم ک چیزی نگفت

سوال های مرتبط

مامان فرفری 👶🏻💙 مامان فرفری 👶🏻💙 هفته چهاردهم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی