۸ پاسخ

هر کسی متفوته من فقط سینه م درد گرفته

تهوع، سرگیجه، خواب رفتگی دست، سینه درد

منم سر پسرم فقط سردرد داشتم بقیه چیزام عالی بود اما سر این بارداریم عملا دارم میمیرم ک به شوهرم میگم سر پسرم انگار ی کوله پشتی بوده اینقدر ک هیچی نداشتک میگم انگار اون مسخره بازی بوده ن بارداری😁

حالت تهوع، بی حالی ، کسلی ، خیلی هوس میکنم ولی نمیتونم واقن چیزی بخورممم

من سر معدم خیلی میسوزه و زیاد نمیتونم غذا بخورم بعضی وقتا هم تخمدان هام درد میگیرن

تهوع ضعف

احتمالا بچت پسرباشه منم مثل خودت اصلا حالت تهوع استفراق نداشتم فقط سردرد داشتم رفتم سنو دکترگفت بچت پسره

تمام روز فقط گلاب به روت، حالت تهوع،

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 ۷ ماهگی
مامان حمیدرضا مامان حمیدرضا هفته هشتم بارداری