خانمای هفته من چه علائمی دارین ؟

۵ پاسخ

خییلی بی حالم ب حدی ک توان. پا شدنم ندارم اشتها هم اصلا ندارم

من میلی به غذا ندارم خیلی،گاهی زیر دلم درد میکنه گاهی کمرم درد میکنه چند روزه خیلی باز تکرر ادرار دارم

تو ماه۳ بارداری هستم تهوع هام شروع شدن حالمو بد گرفتن😢

من دو سه روز حالت تهوع میگیرم بشدت خستم و بد اخلاق شدم
صدای نفس شوهرم مو‌بزور تحمل میکنم همه چیزش رو‌مخم هست

من ویارم رفته ‌از هفته شش سروع شد تا هقته دوازده

سوال های مرتبط

مامان 💙علیسان💙 مامان 💙علیسان💙 ۶ ماهگی
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان بیمه حضرت عباس مامان بیمه حضرت عباس ۷ ماهگی