سرگیجه شدید ازعلاعم بارداریه؟

۷ پاسخ

آره عزیزم

بله‌ عزیزم

بله

میتونه از کم خونی شدید باشه

شاید از من علایم قرص بودش

منم موعدم با شماس😍و علائمی ندارم😐😐

منم دارم
چشام سیاهی می‌ره

سوال های مرتبط

مامان آریا 🐣 مامان آریا 🐣 ۴ ماهگی
مامان 🎀پناه کوچولو🎀 مامان 🎀پناه کوچولو🎀 هفته پانزدهم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته سی‌ویکم بارداری
دوباره مامان دوباره مامان قصد بارداری