ایا نفخ شدید از نشونه های بارداریه؟

۴ پاسخ

هم نشونه بارداریه هم تخمکگذاری هم پی ام اس بدبختیمون همینه دیگ برای تمامش بیشتر علایم یکیه😂🤦🏼‍♀️

بله من اولین علایمم نفخ بود دو هفته قبل پریودی داشتم دارم دیونه ام کرده

بله منم نفخ داشتم چند روز 🤭

اولین علائم من همین بود

سوال های مرتبط

مامان 🎀پناه کوچولو🎀 مامان 🎀پناه کوچولو🎀 هفته پانزدهم بارداری
مامان 🐥پسر کوچیکه 🐥 مامان 🐥پسر کوچیکه 🐥 هفته هجدهم بارداری
مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 قصد بارداری
مامان جوجم مامان جوجم هفته چهاردهم بارداری
منتظر نی نی منتظر نی نی قصد بارداری
مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته دهم بارداری