سلام خانما
تو شیردهی میشه موهامو رنگ کنم؟

۵ پاسخ

من ک کردم

من کردم هیچ مشکلی هم نداشت

سلام ایا میپونم لیزربرم شنیدم میگن بعدشش ماهگی باید برید درسته

اگ به ریشه نخوره اوکی هستش

من رنگ موی بدون آمونیاک و بدون سولفات گرفتم و رنگ کردم

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان کارن👶🏻 مامان کارن👶🏻 ۱۵ ماهگی