۲ پاسخ

پسر من بعد سه سالگی خودش خوابید همیشه رو پام بود

از هیچ سنی همش باید بالا سرشون باشی😂 شوخی کردم بعضی از بچه ها الآنم میبینی خودشون میخوابن بعضی ها بد خوابن ولی اکثرا بعد یکونیم سالگی خودشون میخوابن

سوال های مرتبط

مامان سیروان و لیانا🫀 مامان سیروان و لیانا🫀 ۱۵ ماهگی