یه سوال حرکت جنین از کی حس کردید

۸ پاسخ

من از دوازده سیصده...وقتی طاق باز بخوابی یه وقتایی مثل یه نبض کوچیک حس میکنی...ولی بازم میگن همچین چیزی مورد نداره...البته بستگی به چاق و لاغری خودتم داره...

من بعضی وقتا حس میکنم یه طرفم سنگینی میکنه همین بعصی وقتا راست بعصی وقتا چپ نمیدونم حالا توهم یا نه

من هنوز حس نکردم جفتمم خلفی

۱۷ هفته کامل حس کردم هفته های پایین هم سفت میکرد خودشو

بارداری اولم سر پسرم از ۱۶هفته مثل نبض حس کردم

من قدامی بود جفتم ۱۹هفته حرکتشو فهمیدم

بچه اولم ۱۸ هفته بودم حس کردم

خندیدن بهم ، ولی من روزی یه بار ، دو روزی یه بار حس میکنم حرکت جنین رو

سوال های مرتبط

مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان بسکوییت🤍 مامان بسکوییت🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ویهان✨(نورک) مامان ویهان✨(نورک) هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامیه دوتاجوجه مامان مامیه دوتاجوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهفتم بارداری