۱۶ پاسخ

مای بیبی

مای بیبی جذب بهتری داره

من مولفیکس و مای بی بی استفاده کردم راضی نبودم فقط هانیز خوبه

هانیززززززز

هانیز فقط😇

من مای بیبی میزدم تا سایز ۲ خوب بود ولی ۳ همش زود پر می‌شد و آویزون می‌شد نم میداد بچه م کثیف می‌شد
از امشب مولفیکس گرفتم امتحان کنم

بچم ب مای بی بی حساسیت نشون داد مولفیکس خوبه همچیش فقط یکم خشکه الیافش فعلا هانیز استفاده میکنم

من هرسه تا رو تست کردم..هانیز بهتر بوده...مای بیبی هم خوبه ولی پشت هانیز بلندتره و نرم تره

معلومه هانیز بقیه اسم درآوردن

مای بیبی

مولفیکس چسبش خیلی ضعیفه ولی مای بی بی خیلی خوبه جذبشم بالاتره

مولفیکس

هانیز عالیه مای بی بی حساسیت میاره

مای بی بی و هانیز

مای بیبی

من از مای بیبی راضی ام ولی میگن هانیز بهتره

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان نیهان🦢🤍 مامان نیهان🦢🤍 ۱۳ ماهگی
مامان آراد🐣🩵 مامان آراد🐣🩵 ۱۱ ماهگی
مامان تیام کوچولو🐣 مامان تیام کوچولو🐣 ۱۵ ماهگی