خانما آزمایش قند رو تا کی وقت داریم بدیم ؟

۷ پاسخ

بین ۲۴ تا ۲۸ هفته

ولی الان بری خوبه

من تو30 هفتگی دادم و شد و تأخیری من بخاطر اون شربت بود همش می ترسیدم ک مبادا حالم باهاش خراب بشه ولی خداروشکر مال الان خیلی بهتر از ده سال قبل بود میشه خوردش

میگن تا28 هفته
ولی من 26 هفته انجام دادم در صورتی که دکترم برای 24 هفته گفته بود

تا۲۸ هفته

28هفته

تا۲۷هفته

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس و آراز مامان امیرعباس و آراز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نگاه💓 مامان نگاه💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۹ ماهگی