۹ پاسخ

۲۴تا ۲۸ هفته

تا ۲۸هفته وقت داری عزیزم

تا ۲۸ هفتگی

من دکترم گف نمیخواد بری ازمایش قند معمولی دادم

من فردا می‌خوام برم آزمایش بدم

فکر میکنم تا ۲۸ دیگه باید حتما بدی
دکتر من اخر ۲۵ هفته اول ۲۶ هفته نوشته

بین ۲۴ هفته تا ۲۸ هفته باید انجام بدید

تا ۲۸هفته وقت داری

من فکر کنم از همه دیرتر آزمایشو دادم
تو 30هفته🫢

سوال های مرتبط

مامان نگاه💓 مامان نگاه💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان ومهدیار مامان علیسان ومهدیار ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی