لعنت ب هرچی واکسنه پسرم شیر نمیخوره😩

۴ پاسخ

وای دختره من هفته دیگ باید بزنه
خیلی سنگینه واکسنه چهارماهگی ؟

ی چند روز اینجوریه اوکی میشه

وای دختر منم لب ب شیر نمی‌زد هیچ گریه گریه تا صبح مردم

چیزی که به سر منم اومد واکسن هیچ حالا منتظر گریه های الکی هم باش

سوال های مرتبط

مامان نویان و نلین🤍 مامان نویان و نلین🤍 ۲ ماهگی