۷ پاسخ

شما میزارید جلوش خودش میخوره ؟
یا خودتون میدین
بچه ی من می زارم جلوش باهاش بازی میکنه یکم میزاره دهنش اما فقط انگار زبونشو بهش میزنه ولی من قاشق ببرم دم دهنش یکی دو قاشق میخوره
شمام خودتون میدین ؟

ماست پاستوریزه باید داد ب بچه یا محلی گ نگهدارنده نداره

لوبیا سبز
نخود فرنگی
بروکلی
آووکادو
اینا رو من هنوز ندادم
ولی میشه داد

نارگیل
انبه
دال عدس
کدو خورشتی
کدو حلوایی
نون سنگک و بربری بدی دستش فقط نه که بخورونی
آب پای مرغ
حلیم ( فرنی برنج با گوشت میکس شده)

پسر منم همینا رو
و سوپ با گوشت گوسفندی هم درست کردم و جعفری هم میزنم
پوره گلابی ، موز ، هلو

من همه غذاهاروبهش میدم ولی درحدیکی دوقاشق غذاخوری

برنج ، ماکارونی
ماش پلو ،عدس پلو
شیر داخل غذا(پاستوریزه)
گوشت گوسفندی
آب قلم /عصاره قلم
نون و...

سوال های مرتبط