۸ پاسخ

من همیشه دهنم تلخه و انگار چاره ای نیست براش

منم اینجوریم یکم آبلیمو یا لواشک میخورم

عزیزم طبیعیه اینا باید تحمل کنی من اونموقغ انقد تلخ بود دهنم ک‌یادم میوفته الانم حالم بد میشه بد ی‌مدت خوب میشی

طبیعیه .سعی کن تند تند ی چیزی بخوری

من یاد یه سری خوراکی ها میوفتادم اینطوری میشدم
رب انار و لواشک اینا در حد مزه مزه کردن حالمو خوب میکرد

من زود زود دهنمو میشورم🥺

بخاطر اسید معدته

منم اینجوری بودم الان یکم بهترم مال معده ات کاریش نمیشه کرد باید بگذره دورش

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته شانزدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری