۵ پاسخ

من از وسط پنج ماه

والا منکه کلا درنیاورم خیلی ام نگرانم

من یکم داره خودشو نشون میده البته ازقبل هم شکم داشتم ولی الان حالتش فرق کرده قشنگ و معلومه تودلم نینی داره🥹👦🏼🩵

من که اولی هستم از ماه پنجم شکمم داره بزرگ میشه

برا من که هنو چیزی نمیبینم

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان الناز مامان الناز هفته بیستم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان مامانی  منتظترم مامان مامانی منتظترم هفته چهاردهم بارداری
مامان فرداد مامان فرداد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمدرضا مامان محمدرضا هفته سی‌ودوم بارداری