سلام مامانا شما مغزیجات چطوری میدین ب نی نی هاتون؟!..

۳ پاسخ

داخل فرنی اوتمیل سرلاک موز له شده

بادام رو میشورم، میزارم خیس بخوره پوست میکنم. میزارم خشک شه و آسیاب میکنم. تو ماست مخلوط میکنم
یا پسته رو آسیاب میکنم میریزم روی موز له شده یک کوچولو بستنی اضافه میکنم مثل معجون میشه
بهداشت گفت فعلا گردو نده هوا گرمه

اسیاب میکنم تو فرنی یا شیر برنج میریزم

سوال های مرتبط

مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی
مامان آقا رادین🧿👼💙 مامان آقا رادین🧿👼💙 ۱ سالگی
مامان مهیار جون👶 مامان مهیار جون👶 ۱۲ ماهگی