۷ پاسخ

من سرماخوردم گفته فردا بیام واکسن و بزنم نمیدونم چیکار کنم

نه ضرر نداره خودت و بچه ایمن میشین از انفولانزا
دکتر منم گفت بزن بهتره مدل خارجیش بزنی تاریخ تولیدش هم برا امسال باشه یعنی ۲۰۲۵-۲۰۲۶ باشه

منم هفته پیش زدم. از دکتر اول پرسیدم. هزینش ۱ میلیون

بهداشت به من گفت برم بزنم ولی من نرفتم هنوز

من یه دونه خریدم ۱تومن ولی بهم گفتن بهداشت میزده سال های قبل

یعنی خود بهداشت نمیزنه

مامای مرکز بهداشت گفت بزن،ولی فردا نوبت دکتر دارم باید ازش بپرسم مطمئن شم

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی