سلام دوستان کسی واکسن انفولانزا زده؟

۴ پاسخ

من هنوز نزدم

آره من صبح زدم
تو زدی؟؟؟

من گیر نیاوردم بزنم ولی دکتر خیلی توصیه کرد واسه زدنش

من زدم،چند روز بعد گلو درد گرفتگی بینی گرفتم و تا الان که سه هفته میگذره گرفتگی بینیم خوب نشده،حتما مطمئن شو که حالت های سرما خوردگی داخل بدنت نیست و بزن،هرچند خود دکتر هم به این موضوع تاکید می‌کنه،من با این که میدونستم زدم،ولی در کل دکتر ها توصیه میکنند

سوال های مرتبط

مامان رادمهرکوچولو مامان رادمهرکوچولو ۴ ماهگی
مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی