سلام خانوما کسی واکسن آنفولانزا زده؟

۱۳ پاسخ

بله عزیزم منم زدم

بله من زدم

منم امروز زدم

من از دکترم اجازه گرفتم گفت اگ در معرض سرماخوردگی نیستی بزن مانعی نداره منم زدم
اما پیش کسی میگی ادمو خیلی میترسونن.

منم زدم

منم زدم دکترم گفت بزنم

من زدمم

دکتر من که چیزی نگفت

من نزدم دکترم نزاشت🤦🏻‍♀️

منم نزدمم

من الان زدم

من هنوز نزدم 😅نمیدونم بزنم یا نه

به من گفتن بزن گفتم نمی‌زنم

سوال های مرتبط

مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان Radmehr❣️ مامان Radmehr❣️ ۵ ماهگی