سلام،خانما کسی واکسن انفولانزا زده؟

۳ پاسخ

سلام عزیزم واکسن آنفولانزا نزدی ؟؟ من تو رشت دارم دنبال هلندی اش میگردم میخواستم بدونم شما پیدا کردی ؟؟

من که نمیزنم همه میگن نزن

والا من گفتن بزن دارم میگردم تو شهرمون هلندی پیدا کنم بزنم

سوال های مرتبط

مامان رادمهرکوچولو مامان رادمهرکوچولو ۴ ماهگی
مامان Radmehr❣️ مامان Radmehr❣️ ۵ ماهگی