مامانا کسی واکسن انفولانزا زده؟

۷ پاسخ

من امروز زدم.بهداشت

من زدم

من امروز زدم

اره من زدم یکم عوارضش اذیتم کرد سه ساعت مدام درجه تب من چهل و یک بود و تب و لرز داشتم اما خوب شد

بله من دوروز پيش زدم

بله حتما بزنید هلندی یا فرانسوی

بله

سوال های مرتبط

مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان رادمهرکوچولو مامان رادمهرکوچولو ۴ ماهگی