سلام خانما کسی واکسن آنفولانزا زده؟

۱۰ پاسخ

واکسن زدن اجباریه؟

اره من امروز زدم

اره منم دیروز زدم

منم زدم

دیروز تو بهداشت زدم

بهداشت رایگان میزنه عزیزم

اره من دیروز زدم

بلههههههههعهههههعهههه

اره من هفته پیش زدم

بله زدم

سوال های مرتبط

مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان رادمهرکوچولو مامان رادمهرکوچولو ۴ ماهگی
مامان Radmehr❣️ مامان Radmehr❣️ ۵ ماهگی