مامانا کسی واکسن انفولانزا فرانسوی زده؟

۴ پاسخ

من زدم عزیزم

منم زدم😊😊

بله، من زدم

من ک هلندی زدم
ولی دیدم گفتن ک فرانسوی هم خوبه حالا خودت ی تحقیقی کن

سوال های مرتبط

مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی