خانم های عزیز کسی واکسن آنفولانزا زده؟

۵ پاسخ

مامانم ک قبلا میزد ی سرمای خفیف میخورد بعد واکسن.از این موضوع میترسم.چون بدن مبارزه میکنه با ویروسی ک واکسن داره

من ازدکترم پرسیدم گفت بعد ۳ماهه اولت بزن

بله زدیم

من هم از دکتر هم از بهداشت پرسیدم گفت اگه دوست نداری نزن خیلی واحب نیست حالا دیگه پشیمون شدم نمیزنم ، سرکار میرم اما خب کلا ماسک میزنم تو پاییز زمستون من

دقیقا سوال منم هست نمیدونگ بزنم یا نه،بعضی ها میگن هلندی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیستم بارداری