۴ پاسخ

نه علائم نداره داخل سونو مشخص میشه
یا حس خیسی داری
سعی کن اب زیاد بخوری

نوار بذار اگه دیدی خیس شد زود ،
برو بیمارستان که خیالت راحت شه ولی معمولا ترشح گاهی زباد میشه

ن درد نداره نشتی میده خیس میشی

نه هیچ علائمی نداره اگه خیلی کم بشه حرکات جنین کم میشه

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۹ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان مرسانا🫀 مامان مرسانا🫀 ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۶ ماهگی
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد