خانما وزن موقع تولد ۳۳۰۰ باشه خوبه ؟

۶ پاسخ

عالیه

اره کاملا نرماله.

۳ طبیعیه

اره خوبع

من دخترم ۳۲۰۰بود

بله.

سوال های مرتبط