۶ پاسخ

اره باید ۳۶۰۰ میبود

زایمان کردی بسلامتی

چه خبره خدایی من بچم 2600 دنیا اومد ناشکری نکردم شماها که خوبه دیگه

خیلی خوبه که

اره خوبه
منم امروز رفتم ۳۶هفته ۳کیلو بود

پسر من ۳۸ هفته و ۲ روز با وزن ۳۳۰۰ به دنیا اومد ماشالله مشکلی ام نداشت

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی
مامان دلوین
🤍🤍🤍🤍 مامان دلوین 🤍🤍🤍🤍 ۲ ماهگی