۵ پاسخ

سن بارداریمون مثل همه😊، منم دارم طبیعیه

طبیعیه منم دارم

الان خوب شدین دردا تا هفته چند هست خیلی استرس دارم فعلا برای تشکیل قلب نرفتم

سلام آره عزیزم طبیعی یه

اره عزیزم من لگن دردو کمر و درد های پریودی داشتم استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان فاطمهفاطنه مامان فاطمهفاطنه روزهای ابتدایی تولد
مامان آدوین مامان آدوین هفته دهم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته چهاردهم بارداری