خانمها من خیلی درد پریودی تو واژن دارم طبیعیه

۶ پاسخ

تقریبا هم هفته ایم من ک هرروز ی چیز جدید بااینکه کلا استراحتم یروز درد شدید پریود یه روز لکه بینی یه روز عفونت😥پس اینایی ک راحت باردار میشن چجوری ان

طبیعی بچه به دهانه رحم فشار میاره اونم از تحرک و کار زیاده باید خیلیییی مواظب باشی

منم گاهی دارم ب دکترم امروز گفتم گفت اشکال نداره

استراحت کن زیاد خودتو خسته نکن

اره برو دکتر بهت شیاف بده

تو واژن و نمیدونم ولی در‌کل درد پریودی عادیه

سوال های مرتبط

مامان فاطمهفاطنه مامان فاطمهفاطنه روزهای ابتدایی تولد
مامان تربچه🫜 مامان تربچه🫜 هفته یازدهم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۴ ماهگی