۱۱ پاسخ

واییی من چقد دوس دارم یاد بگیرم😢😢😢

ای جان عزیزم دعاکن منم دوشنبه دخمل باشه بیام باهات شروع کنم براش یه چیزایی ببافم دعاکن برام

اي جانم مباركه مباركه 😍😍😍😍

به به آفرین
بنظرتون پتو خوبه ببافم؟

من ک اصلا بلد نیسم،کاشت ناخنت مگه ممنوع نیس تو بارداری

راستی کاموای خوب بخر که حساسیت نده
یارن ارت جینز، الیز کتان گلد، کارتوپو امیگرومی برای عروسکاش و الیز بی بی بست و ناکو هم برای لباسا اینا خارجین
کاموای تو دستت ایرانیه زود پرز میشه رنگش میره

خوشبحالت که بلدی😍

مبارکش باشه ایشالا😍😉عزیزم چرا کاشت میکنی این دوره بارداری خوب نیس🥲

ای جانا منم خیلی دوست دارم ببافم براش
باید منم شروع کنم 🥹😍

خدا حفظش کنه برات گلم

منم تمام چیزاشو بافتم😍 یعالمه عروسک و ست جغجغه و اویز موزیکال و سبد های تریکوییش❤️

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🍓🥹 مامان توت‌فرنگی🍓🥹 هفته سی‌ام بارداری
مامان مهوا🥰🎀👶🏻 مامان مهوا🥰🎀👶🏻 ۶ ماهگی
مامان النا🎀 مامان النا🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت‌فرنگی🍓🥹 مامان توت‌فرنگی🍓🥹 هفته سی‌ام بارداری
مامان فرشته ها🥹😍 مامان فرشته ها🥹😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷لنا🩷 مامان 🩷لنا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بارانم☔🫧 مامان بارانم☔🫧 ۵ ماهگی