۷ پاسخ

منم این هفته ها آخر خیلی اذیتم خصوصا سمت چپ

وحشتنااااک

بعد زایمانم درد میکنههههه🥲

ارع بابا برمن شکسته انگار😐

منم از دردش نمی‌دونم چیکار کنم 😮‍💨🥴🥴

مال من هنوزم درد می‌کنه با اینکه زایمان کردم

اوففف شدید درد میکنهه نابودمم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی