۷ پاسخ

طبیغیه دختر منم لینجوریه میگن ک تو خواب میترسه

طبیعی
ولی من واسه اینکه اذیت نشه قنداقش میکنم آرامش داره
قنداق محکم نه اما در حدی که دست هاش ندونه تکون بده

این مال شکم مامانه نگران نباش ماهان منم هی میپره بالا

منم ایجوری ..گفتن تا چن ماه عادیه بردمش دکتر

نمی‌دونم کوروشم همینجوریه

طبیعیه عزیزم

پسر منم همینه
میگن طبیعیه
بعضیا هم دعای ترس میگیرن واسه بچه

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی