۹ پاسخ

رفلکس مورو هست
یکی از نشانه های رشد سالمه
دو ماهگی باید از بین بره

سعی کن سر دست بخوابونی راحت تر می‌خوابن

جوجه منم همینطور🥲🥲🥺🤌🏻

طبیعیه نوزاد همینجوریه رفلاکس مورو بهش میگن،موقع خواب قنداقش کن البته نه مثل قدیمیا فقط جوری که دستاش بزار توی قنداق که یهو تکون نخوره

همه ی بچه ها دارن این پرش دستو. قنداق استاندارد پرش دست رو کنترل میکنه که بچه راحت بخوابه. دستا بسته باشه، پاها آزاد باشه

قرآن بزار بالا سرش قنداش کنه

پسر منم هست

طبیعیه حتما قنداقش کن

فکر کنم میترسم بهش ونیکاد وصل کن

سوال های مرتبط

مامان 🌊 ساحل 🌊 مامان 🌊 ساحل 🌊 ۵ ماهگی