۷ پاسخ

رحمت داره جا باز میکنه
با استراحت خوب میشه

منم از اول بودم الانم هستم ولی دایمی نیست گاهی

قرص آزیترومایسین بخور دو بسته هر شیش ساعت یکی اگه خوب نشدی بیا هرچی خواستی ب من بگو ،،بدن عفونت نهفته زیاد داره.

بسلامتی و خوبی سپری کنی

سلان بله طبیعیه.رحم داره جا باز میکنه گاهی درد پریودی هم میاد و میره نگران نباش

من همیشه اینجوری ام

طبیعی هس منم هفته شما همینجوری بود

سوال های مرتبط

مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان قلبم🤍🌱 مامان قلبم🤍🌱 هفته بیست‌وهفتم بارداری