کسی بعد زایمان قرص اهن هماتینیک میخوره؟؟ خوبه؟

۳ پاسخ

دکترم دادت

اره من میخورم

من میخورم نمیدونم خوبه یانه😑😂

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان روژان و خواهرش مامان روژان و خواهرش ۵ ماهگی