خانما انقباض چه شکلیه

۵ پاسخ

انقباض ینی سفت و شل شدن شکم پی در پی
ینی شما تایم بزار اگه هر پنج دقیقه یا هر سه دقیقه یه بار شکمت سفت و شل شد ینی انقباض داری
اما انقباض اگه دهانه رحم باز نشده باشه ترس ناک نیست من از ۲۸,هفته انقباض داشتم سه بار بستری شدم الکی بعد بار چهارم میخواستن بستری کنن نموندم چون کلا یه سرم میزنن سه روز نگه میدارم الکی
به دکترم گفتم سرم بده زدم الانم ۳۴هفتم دو هفتس با رضایت خودم اومدم خونه خیلی هم حالم خوبه

درد کمر و درد پریودی

انشالله که چیزیت نیست

شکمت سفت سفت میشه یهو

میگن یه درد میگیره و ول میکنه

سوال های مرتبط

مامان دلین🩷 مامان دلین🩷 ۲ ماهگی
مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وششم بارداری
مامان رونیا مامان رونیا ۴ ماهگی
مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری