بچه ها من تب و لرز دارم طبيعيه؟

۶ پاسخ

من هفته ام ک پایین بود همش سردم بود اخرین بارم ۱۸ هفته لرز داشتم ولی تب نه

*گوگل

لرز اوکیه میگن. خودم ام داشتم هفته های اول ولی تب اصلا خوب نیست
دمای بدنت چک کن اگه بالای ۳۸ بره برای بچه خطرناکه. سرچ کن تو گوگا

مریضی جدیده منم گرفتم خیلی سخته😭برو دکتر

من یه مدت تو هفته های پایین تر داشتم
طبیعیه

سرماخوردی؟

سوال های مرتبط

مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی