از هفته چندم شیکممون بزرگ بزرگ میشه 🥲

۹ پاسخ

من الان شکم درآوردم

منم خیلی شکم ندارم
دختر مبگن بیشتر پهلوعه
شما هم دختر داری؟

ماه هفت به بعد

من الان انگار میخوام بزام🙂

من بعد از آنومالی در آوردم ۱۸ هفته...و زیادم بزرگ نیست ولی خوبه

من بچم عرضیه من شکم قبل ۱۵هفته رو اعتقاد ندارم همش نفخه و ... هرچی بعد ۱۶,۱۷باشه همونه

من الان یخورد شکم دراوردم

دیگه از این ماه به بعد تغیراتو حس میکنی

احتمال داره پهلوی داشته باشی شکم در نیاری

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیستم بارداری
مامان دیاناخانوم 🌼💞 مامان دیاناخانوم 🌼💞 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری