من الان توی شش ماهم و هنوز شکمم کوچیکه😂
بدن هرکس متفاوته من از ۱۴ هفته اومد جلو خودم یکم شکم داشتم ولی اینو دیگه هرکی میبینه متوجه میشه باردارم و بزرگی شکمم از چاقی نیست.
من هنوز مشخص نیست باردارم😐
فکر کنم آناتومی بدن هرکس فرق داره و سایز شکمش هم برای همینه من خودم از هشت هفته شکمم حالت گرد زیرش گرفت از پونزده هم کم کم بزرگ شد
پس من که دوقلو باردارم چی بگم😐😐🥲😂😂تازه این ماه یه کوچولو شکم کردم. ولی تو پهلوهامن
هرکسی یک مدلیه، من خودم شکمم از خودم جلوتره تازه دارم میرم تو ۷ ماه😅 ولی هرکی می بینه فکر میکنه میخوام بزام برعکس دوستم اصلا دیده نمیشه که حاملس ۶ ماهشه.
منم ندارم اصلا
من ۷ ماهمه هنوز هرکی میبینتم نمیفهمه حاملم البته خودمم چاقم ولی خو بازم ۷ ماه کم نیس
از هفته ۲۵به بعد
دیر نمیشه بزرگ میشه
منم مشخص نیست اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.