من چرا شکمم بزرگ نمیشه؟اوایل شد تا ماه چهارم الان نمیشه😭

۷ پاسخ

منم دیگه ماه پنجمم وزن کم کردم الان هرکاری میکنم اضافم نمیکنم شکمم ندارم چند روز پیش یکی میگفت اصلا شکم نداری بچه ات مطمئنی سالمه خیلی بهم برخورد ولی چبزی نگفتم تو انتی رشدش خوب بود دیگه نمیدونم

منم شکمم هیچ تغییری نمیکنه ثابته انگار دارم میترسم😣

نگران نباش ماههای آخر بچه وزن میگیره و شکم بزرگ میشه

من ۶ ماهم شد اونم لباس خیلی جذب یا لخت بشم مشخصه اگه به کسی نگم هم متوجه نمیشن همه میگن شکمت پ کو

ازمنم همینطورر.. انومالی رفتی؟

وای خوبه که چاق نشی به خدا چاقی دوره حاملگی خیلی بده

شکم براچیته اصل بچه هست دوماه آخر وزن میگیره

سوال های مرتبط

مامان جوجم 🐥💙 مامان جوجم 🐥💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آقا ایلیا مامان آقا ایلیا ۴ ماهگی