۸ پاسخ

شکم اولت باشه هنو زوده، معمولا ماه هفت میاد جلو

ما تورکا میگین شکمت درینه یعنی شکمت توعه بچه چاق ولی، شکمت بیرون نمیزنه ماه اخرت یکم میاد بیرون

زوده هنوز مخصوصا اگه بارداری اولت باشه

بابا انقد اطرافیان میگن چرا شکمت اینجوریه چرا شکم نداری بخدا افسردگی گرفتم از دستشون انقد فکر وخیال کردم دارم دیوونه میشم

من باز شکمم بزرگ شده ناراحتم😄 هی میگم واای چه زود بزرگ شد

هنوز خیلی زوده نگران نباش من تازه شکم بزرگ شده

منم ندارم خب عزیزم

كم كم مياد جلو

سوال های مرتبط

مامان پرنس آدرین 🔥💎 مامان پرنس آدرین 🔥💎 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجم 🐥💙 مامان جوجم 🐥💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مارشمالو🍬 مامان مارشمالو🍬 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آقا ایلیا مامان آقا ایلیا ۴ ماهگی
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری