منم الان همینقده ۱۰ روز دیگ ۶ ماهم کامل میشه میرم تو ۷
انقد کمه ک نگو😂
خوبه که کوچیک نیست
عزیزم خوبه ک من هفت ماهمه همینقده
از ماه هفتم یهو بزرگ میشه برامن یهو داره خیلی بزرگ میشه اینجوری که هر روز بیدارمیشی نگاه میکنی بزرگتر از روز قبله
برا منم همیتقده همش میگم خیلی بزرگه
ماشالله داری ک
برای ۶ماه خوبه دیگه..😑😐چندوقت دیگه سریع رشدمیکنه.
چه مامان خوشگلی 😁😍🧿
خیلی خوبه کهههه
الان خوبه که انتظار چی داری
موهاتچهرنگیه؟؟
از مال من بهتری که 😁
شكم شماخيلى هم خوبه شكم من خيلى كمترمن فرداميرم ٢٢هفته
عجبببب... تو به این میگی کوچیک؟؟؟
عشقم بزرگ میشه عجله نکن من تازه ی کوچولو شکمم نشون میده
وای اجی چقدر قشنگی😍😍
چ لباس قشنگی
دافییی
من ۶هم تموم کردم هیچی ندارم 🤣ببین تاپیکمو
خوب که
چقدر عجله دارین ماه اخر
ما وزن گیری انفجاری جنین اون وقت آماده شکم خیلی بزرگ باشین
خوبه كه اندازش،البته همه باهم فرق ميكنه من خودم شكمم تازه يكم اومده جلو😂
هفت ماه ب بعد بزرگ میشه
عالیه عزیزم
موهااشووووو😍😍😍😍😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.