قطره اهن رو کی باید بدیم ب نوزاد؟

۳ پاسخ

وزنش که دوبرابر تولد شد میدی

پایان ۶ماهگی باید شروع کنی
چون قطره اهن یبوست میاره
و فقط ویتامن ADباید بدی ک ؟؟

پایان ۶ ماهگی دکتر بهت میگه چه مارکی بدی چه اندازه

سوال های مرتبط

مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۶ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۴ ماهگی
مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۴ ماهگی