خانما فاموتیدین ۴۰ میشه تو بارداری بخوریم؟؟؟

۸ پاسخ

به من از هفته ۱۹داده بخورم

دکتر ب من دوز ۲۰ داد، سرچ بکن یوقت دوز بیشتر خطرناک نباشه

اره بخور منم میخورم

آره بخور

اره من دکتر برام نوشت

اسید معده منم تا دهنم بالا میاد میسوزونه😪دارم دیوونه میشم

منم ۲۰میخورم

اره فاموتیدین مشکلی ندا ه

سوال های مرتبط

مامان زهرا و داداشی مامان زهرا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد