۲ پاسخ

ممنون دوستان از راهنمایتون سپاسگذارم

بچه بایدتا۲سال دقیق شیربخوره چه شیرمادر چه شیرخشک
اگه داخل گرمابدنیااومده یعنی ۲سالش کامل میشه اصلاازشیرنگیرچون بچه اسهال میشه وباعث عطشش میشه وآدم نمی‌فهمه بهترین وقت عید واجرای شهریورومهر

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۱۰ ماهگی