واکسن کزار رو تا چ هفته مجازیم بزنیم؟؟

۸ پاسخ

من همون آنفولانزا هم نزدم ، شما زدی؟

اگر موقع عقد زدید و ده سال نشده دیک نباید بزنی

من ۲۷ هفتگی زد برام دستم ۴ روز فلج بود

. من ک همچین واکسنی نزدم فقط انفولانزا زدم ک حودمو و بچه رو از شر سرماخوردگی دور کنم

ممنون از همه

ولی تا36فکرکنم مجازی

من 31هفته زدم

من زدم سی هفته

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۵ ماهگی
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان میراث مامان میراث ۱ ماهگی