واکسن کزار باید چند هفته بزنیم

۱۰ پاسخ

۳۲هفته میزنن واکسن کزازو

منم فک میکنم قبلا زدم ولی میگه در سامانه ثبت شده نداری، نگرانم نکنه برا جنین بد باشه
شاید ثبتش نکردن

مگه چند سال یکبار زده میشه؟

از هفته ۲۷ تا ۳۲ وقتشه

مگه همه باید بزنن؟ به منم گفتن باید بعدا بیای بزنی

۲۸هفتع

۲۸هفته

۲۸هفته

به من گفتن ۲۸هفته بیا بهداشت بزن

۲۸تا ۳۶

سوال های مرتبط

مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان میراث مامان میراث ۱ ماهگی